Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie!
Eijmans; Voor alle zekerheid!
Afgelopen donderdag lanceerde het Verbond van Verzekeraars voor het eerst een online influencer campagne via jongerenkanaal FIRST (Ziggokanaal 13 en Youtube). Ouassima Tajmout, één van Nederlands bekendste online presentatoren, vroeg jongeren via straatinterviews of ze verzekerd zijn voor hun ‘dure dingen’. De video is door een aantal grote platforms opgepikt.FIRST.
n de video gaat Ouassima erop uit om erachter te komen hoeveel dure spullen jongeren bij zich hebben. Een ‘taxateur’ bekijkt de spullen en maakt een snelle optelsom. Zonder dat de geïnterviewde persoon het door heeft, berooft deze ‘taxateur’ diegene vliegensvlug van zijn of haar waardevolle bezittingen. Dit levert bij de onthulling hiervan spraakmakende en grappige reacties op. De video eindigt met de oproep van Ouassima om je goed te laten verzekeren, tegen diefstal, of tegen schade aan je dure jas, scooter; maar ook als je op reis gaat, je weet immers nooit wat er gebeurt.
Baas van morgen
Het idee voor deze campagne is ontstaan tijdens het project 'Baas van morgen' waarbij vmbo-leerling Marouane voor een dag de taken overnam van Richard Weurding, algemeen directeur van het Verbond. Volgens Marouane houden jongeren in deze leeftijdsgroep zich nauwelijks bezig met verzekeren, terwijl de gevolgen groot kunnen zijn als je niet verzekerd bent. Denk bijvoorbeeld aan schade aan je scooter bij een aanrijding of als je laptop of smartphone wordt gestolen.
Wil je meer weten over hoe jij je waardevolle spullen kunt verzekeren? Vraag het ons, wij adviseren je graag!
Bekijk hier de video:
Bron: Verbond van Verzekeraars